Rádi bychom vás informovali o změnách ve fungování naší uživatelské podpory. Nelekejte se, pokud vše nebude probíhat tak, jak jste byli dosud zvyklí. Změny, které nyní děláme mají jasný cíl - vyřešit vaše požadavky co nejdřív, co nejlíp a to ještě v návaznosti na závažnost daného problému.
Abyste si to uměli lépe představit, zde je malý příklad pro ukázku. Pokud vám nepojede celý Cygnus, spolehněte se, že naši konzultanti budou reagovat hned, jak to bude možné. Pokud budete chtít poradit třeba s nastavením v programu, je možné, že se vám ozveme později, podle počtu závažnějších dotazů. Princip je podobný jako třeba na pohotovosti. Život ohrožující zranění bude řešeno dříve než píchání v kříži 😊 a jistě se shodneme, že jedině tak je to správně.
V každém případě nebojte se, žádný dotaz nezapadne a my se vám určitě ozveme s řešením. V tuto chvíli vše za pochodu nastavujeme, aby vaše dotazy byly správně tříděny a naši konzultanti mohli vše perfektně vyhodnotit a adekvátně zareagovat. Není to vůbec jednoduché, tak nám držte palce.